מספר רישיון ההיתר מהמשרד לאיכות הסביבה 821

טיפול בנמלים

מושבות נמלים עשויות לכלול אלפי פריטים, ולכן חיסול של חלקים בודדים אינו יעיל, בוודאי שלא לטווח הארוך. ככל שחולף הזמן הנמלים מתרבות ומגלות מקומות מסתור ומחילות חדשות, דרכן הן יכולות להגיע לכלל החללים בבית.

בעבר טיפול טבעי בנמלים היה מבוצע ע"י "תרופות סבתא" ושימוש אמצעים ביתיים:

א. קינמון – ריח הקינמון נתפס כדוחה נמלים טבעי ומונע מהנמלים לחדור לבית. הסבתות היו מערבבות שמן קינמון עם מים ומפזרות בבית.

ב. חומץ לבן- הריח של החומץ גורם לנמלים לטשטוש ואיבוד כיוון. בשנות ה-60 היו נוהגים לערבב חומץ לבן עם מים ולרסס בבית.

ג. לימון – היו נוהגים למרוח לימון על משקופים ובפתחי ביוב.

ד. מנטה – נהגו להאמין שריח המנטה מבלבל את הנמלים, ערבוב עם שמן ופיזור בנקודות במטבח היה אמור להבריח את הנמלים מחוץ לבית.

כל ארבעת השיטות היו אולי "אמינות" בעבר, אולם רובן נעלמו מהעולם וכיום הן בגדר אגדה אורבנית, אין כמעט משק בית בישראל שיעשה שימוש בנענע ולימון כדי למנוע מנמלים להפריע את שלוותו….

הדור הבא של אמצעים למניעת ומיגור נמלים היו התכשירים הכימיים שמכרו רשתות הצרכנות. גם אמצעים אלו הפכו לפחות פעילים עקב הריח הרע ותחושת הבחילות שהיו גורמים לדיירי הבית, בנוסף לעובדה שאמצעים אלו היו טובים רק לטווח הקצר ולא היה להם כל קשר לטיפול טבעי בנמלים בבית, לא היה בחומרים הפעילים של התכשירים כל דבר טבעי וידידותי.

כיום, טיפול בנמלים, יבוצע לפי תקנים ברורים של המשרד להגנת הסביבה וע"י מדבירים מוסמכים. גדעון שומר, בעל ניסיון של 30 שנות הדברה באזור ירושלים והסביבה מבצע טיפול ומדביר נמלים באלפי בתים בעיר:

א. טיפול בנמלים יתבצע בעזרת חומרי הדברה ירוקים, בעלי תקן, המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ומומלצים לשימוש ביתי.

ב. בסיום הדברת הנמלים תקבלו על ידנו אחריות למשך חצי שנה .

ג. את הדברת הנמלים נבצע בתוך המבנה ובחגורה היקפית מחוצה לו, בשיטות שפיתחה החברה מזה 30 שנים, והוכיחו עצמן מאות פעמים.

ד. ריסוס הנמלים יבוצע באופן יסודי, תוך שימוש בחומרים הירוקים החדישים והיעילים ביותר לטיפול בנמלים. החומרים המשמשים אותנו להדברת הנמלים הינם ללא ריח  ומאפשרים חזרה למבנה לאחר ארבע שעות בלבד. 

ה. אנו מספקים, ג'ל מיוחד וייעודי להדברת נמלים נקודתית, באזורי המטבח, בפתח שקעים חשמליים, בתוך ארונות במקומות נסתרים, ובמקומות נוספים.

בחברת גדעון שומר הדברה ירוקה, תיהנו מהדברה יעילה שלא מזיקה לסביבה ומנוטרלת מריחות. אנו נאבחן את הבעיה לעומקה ונדע לתת מענה אידיאלי לכל מזיק ממנו אתם סובלים ויחד עם זה, לא לגרום נזק לשום אורגניזם אחר. התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ או להזמנת מדביר בטלפון 050-5242352

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן