מספר רישיון ההיתר מהמשרד לאיכות הסביבה 821

הדברת פרעושים

כל מי שסבל אי פעם מפרעושים בביתו זוכר את החוויה כסיוט ארוך שטלטל את בני הבית. קיימות שתי דרכים עיקריות לכניסת הפרעושים לביתנו ולחיינו: באמצעות בעל חיים ביתי ( חתול או כלב ) שיצא החוצה וחזר עם הנגעים או ע"י בני הבית שדרכו בסביבת פרעושים שקפצו ונדבקו לרגליהם וכך חדרו לבתים.

רוב הפרעושים נמצאים בחצרות סביב הבתים ומתרבים באופן מוגבר במצב בו נמצא פגר של חיה בסביבה או אם הייתה המלטה של גורי חתולים בחצר קרובה. ברגע שהפרעושים נכנסים לבתים ונדבקים לבני האדם יש צורך מידי בהזמנת מדביר מקצועי למיגור הנגע.

במידה ואתם מתגוררים בעיר ירושלים ומגדלים בעל חיים, מומלץ, לרבות בחודשי הקיץ, להסתייע בתכשירים שונים למניעת פרעושים. במידה וגיליתם כי בעל החיים שלכם נגוע בפרעושים, מומלץ להעביר אותו טיפול מידי בהמלצת הווטרינר. במידה ומכת הפרעושים הכתה בתוך ביתכם חשוב להיעזר בחברה מקצועית שמומחית בהדברת פרעושים בירושלים, היא תצליח למגר את הבעיה במקביל לטיפול שלכם בחיית המחמד.  

הביולוגיה של הפרעוש

הפרעושים חיים על הפרווה וניזונים מהדם של החיה, כך הם גדלים ומתרבים. יש להם שלושה שלבים בחייהם- שלב הביצה, שלב הבקיעה והשלב שבו הם כבר פרעושים בוגרים. לפרעושים אין כנפיים אך הם בעלי יכולת ניתור נדירה לגבהים ומרחקים ארוכים. ביצי הפרעושים והפרעושים הזעירים לא חייבים חיה פונדקאית על מנת להתקיים ויכולים לחיות על רצפת הבית ולשרוד ע"י אכילת כל חומר אורגני שנמצא בסביבתם.

הדברת פרעושים- ירושלים                                                                                           

הדברה של פרעושים צריכה להתבצע בכמה שלבים:

א. בתחילה מומלץ לשאוב את כל האזורים שנגועים בפרעושים.

ב. את פרטי הטקסטיל מומלץ לכבס בהרתחה גבוהה.

ג. במידה וברשותכם בעלי חיים יש להעבירם טיפול מתאים

ד. יש להזמין מדביר מקצועי העושה שימוש בחומרים ירוקים בלבד, מחזיק ברישיון מיוחד ממשרד לאיכות הסביבה ובעל הידע המתאים.

ה. עליכם להקפיד ולשמוע ולהוראותיו של המדביר בנוגע להמשך הטיפול או למשך הזמן שיש לשהות מחוץ לבית.

מחפשים חברת הדברה לפרעושים בירושלים? הגעתם למקום הנכון – גדעון שומר הדברה ירוקה, בעל ניסיון של 30 שנות הדברה, יספק לכם שירותי הדברה בטווח המיידי.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן