מספר רישיון ההיתר מהמשרד לאיכות הסביבה 821

הדברה ירוקה בירושלים היא שיטה אשר נחשבת להכי ידידותית לסביבה, לבני האדם ולבעלי החיים האהובים עלינו. היא עדיין משמשת בחומרים רעילים לכל המזיקים אך היא לא מהווה חשש ואינה דורשת יציאה מהמבנה למשך שעות רבות.

הדברה ירוקה יכולה לפתור בעיות של שלל מזיקים ומכרסמים. היא יעילה בהתמודדות מול מקקים (תיקנים), נמלים, טרמיטים, פרעושים ואף מכרסמים. כדי לבצע את ההדברה יש צורך במדביר מוסמך בעל רישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

מאפייני הדברה ירוקה בירושלים

בעבר, על מנת לבצע הדברה היה צורך לצאת מהמבנה למשך מספר שעות ולאחר מכן להימנע משטיפת הרצפה אך גם מהליכה עליה יחפים. הדברה ירוקה בירושלים היא מתקדמת יותר, יעילה ובטוחה עבור בני הבית, ילדים וחיות המחמד.

הדברה ירוקה מתבצעת באמצעות חומרים בעלי רעילות מינימלית. כאלה שמשפיעים על המזיקים השונים אך לא על בני האדם. הפעולה עצמה מתבצעת ביום אחד ותוך זמן קצר אפשר לחזור לשגרה במקום. ההחלטה כיצד ההדברה תתבצע, עם איזה חומר וכמה זמן היא תיקח, תלויה בגורמים שונים ובהם:

מתי יש להעדיף הדברה ירוקה על פי רגילה?

אמצעי ההדברה התקדמו והדברה ירוקה היא ידידותית יותר לסביבה ולבני האדם. הדברה זו מומלצת בבתים בהם יש ילדים, נשים בהיריון, חיות מחמד ואנשים עם רקע רפואי שיכול להוביל לקשיים שונים בהתמודדות עם חומרים רעילים. לצד כל זאת חשוב לדעת כי התוצאות של ההדברה הירוקה בירושלים יעילות מאד ולכן היא המועדפת היום.

הדברה ירוקה טובה יותר לבני האדם, לחיות המחמד והיא שומרת יותר על הסביבה. מסיבות אלו בדרך כלל אין כל סיבה לבחור באפשרות אחרת. במידה והמדביר יזהה כי הבעיה חמורה מאד או מורכבת, יתכן והוא ימליץ על שימוש באמצעים עוצמתיים יותר, אך אלו מקרים נדירים.

בעת הזמנת שירותי הדברה ירוקה בירושלים יש לשאול את המדביר האם הוא מחזיק ברישיון מתאים. יש לברר באילו חומרים הוא משתמש ולברר מה יידרש מכם מבחינת יציאה מהמבנה וחזרה אליו. תוכלו לשאול את כל השאלות מראש ולאחר שהמדביר הוא יהיה מוכן לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

דילוג לתוכן