מספר רישיון ההיתר מהמשרד לאיכות הסביבה 821

שירותי הדברה בירושלים

במדינת ישראל, בעיקר בשטחים האורבניים, אנו נתקלים במזיקים רבים: תיקנים, מכרסמים וזוחלים למיניהם. ברגע שמזיקים, על שלל סוגם, נכנסים למרחב המגורים שלנו אנחנו נעשה הכל על מנת למגרם. ב-90% מהמקרים האמצעי להתמודדות עם מזיקים אינו נגיש או מוכר לאזרח הממוצע והוא נאלץ להשתמש בחברת הדברה. ירושלים, העיר השנייה בישראל, סובלת ממזיקים לא פחות מערים אחרות, ולמעשה בתקופות מסוימות בשנה הבעיה אף מחמירה. ניתן למצוא מספר חברות שמספקות פתרונות הדברה בירושלים אולם יש להקפיד בבחירת חברה בעלת מוניטין המקפידה לעבוד בהתאם לכל הנהלים והתקנים ומחזיקה בכל האישורים הרלוונטיים של המשרד לאיכות הסביבה.

ההדברה תתבצע באמצעות חומרי הדברה ירוקים, בעלי תקן, שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

הדברה בירושלים מחירים

בהתאם לסוג המזיקים ולגודל האזור הנגוע תתומחר ההדברה. חשוב לעשות סקר שוק ולבדוק מחירים באתרי השוואת מחיר. מחיר גבוה מידי יכול להעיד על שרלטנות של המדביר, ואילו מחיר נמוך מידי יכול להעיד על שימוש בחומרים שלא בתקן או לא איכותיים מספיק. ניתן לראות מחירי הדברות וממוצעים באתר מדרג.

סוגי הדברה שכיחים בירושלים

לקראת חודשי הקיץ עיקר עבודת ההדברות בירושלים תתמקד סביב הדברה של תיקנים ונמלים.

הנמלים- ידוע שנמלים אוהבות קיץ והחום רק מגביר את הופעתן. הנמלים נחשבות למזיק עקשן שקשה להיפטר ממנו. בהתאם לזאת, חודשי הקיץ עמוסים בקריאות של תושבי ירושלים המבקשים להיפתר מהן. 

תיקנים –התיקנים הגדולים מופיעים בעיקר בקיץ. הם חודרים מבעד לצנרת הביוב ומתחבאים תחת הכיורים באזור המטבח, בחדר האמבטיה ועוד. על מנת להצליח להתמודד עם תופעת התיקנים בסביבת בני האדם, יש להיעזר בשירות של מדביר מקצועי שיודע כיצד למנוע חשיפה לחומרי ההדברה מחד ולמגר את המזיק מאידך.  

הדברה בירושלים – המלצות

גדעון שומר, מייסד החברה, עובד כמדביר בכיר מזה 3 עשורים. במהלך שנים אלו טיפל באלפי לקוחות במגזר הפרטי ובמגזר המוסדי, חלק מאותם לקוחות מקבלים שירותים מיומה הראשון של החברה ועד היום, ומהווים לקוחות נאמנים ומרוצים.

גדעון שומר הדברה ירוקה מספק שירותי הדברה בירושלים והסביבה. אנו דואגים לפעול תמיד בהתאם להנחיות של המשרד לאיכות הסביבה ולעשות שימוש אך ורק בחומרים ירוקים שמומלצים על ידי המשרד ושעומדים בכל התקנים. צרו קשר בטלפון 050-5242352 ונשמח לסייע לכם בהקדם.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן