מספר רישיון ההיתר מהמשרד לאיכות הסביבה 821

הדברה ירוקה של נמלים

כאשר הימים מתחילים להתחמם אנו מבחינים בנמלים היוצאות מקיניהם ומוצאות בבתים, במבני ציבור או בעסקים מקומות טובים יותר לשהייה, ובפרט הן נמשכות אל שארי מזון שלא נוקו. במקרים אלו הופכות הנמלים למטרד תברואתי ואסטטי ומומלץ לטפל בהן במהירות לפני שישתלטו על המרחב. יחד עם זאת, חשוב לבצע הדברה ירוקה נגד נמלים ולא להשתמש בחומרים העלולים להסב נזק לבני אדם, לחיות מחמד או אף ליצורים זעירים אחרים שאיננו מעוניינים לפגוע בהם. חברת גדעון שומר מבצעת הדברת נמלים ירוקה עבור לקוחות פרטיים, ציבוריים ועסקיים באזור ירושלים והסביבה, ומספקת את שירותיה באופן יעיל, אדיב ומקצועי ביותר.

שירותי הדברת נמלים ירוקה

ראשית, חשוב לדעת כי תחת המונח "נמלים" מצויים סוגים רבים כגון נמלים אדומות או שחורות. במרבית הסוגים הטיפול דומה ויתחיל תהליך הדברה ירוקה לנמלים עם בחינה של השטח על ידי נציג מטעמנו, שאליו מתלווה המזמין, ובו נאתר את המקומות שבהם הנמלים שוהות ומסתתרות. בשלב הבא נבצע הדברה ירוקה המבוסס על חומרים ידידותיים לסביבה ותקניים באיכות הגבוהה ביותר. בהמשך, במידת הצורך נמשיך את פעולות ההדברה באמצעות ג'ל מיוחד שאינו דורש מהדיירים לצאת מהבית או להוציא ארונות וכלים, ואינו מכיל רעלים או מלווה בריח לא נעים. בבתים פרטיים ייעשה השימוש בג'ל הייעודי בעיקר במטבחים, וקיים בו שימוש נרחב גם במוסדות כגון בתי אבות ומסעדות.

מדוע דווקא הדברה ירוקה?

חשוב להבין כי הדברה נגד נמלים בבית שאינו מבוסס על חומרים ידידותיים לסביבה, עלול להכיל רעלים

הפוגעים בבריאותם של אנשים ושל חיות מחמד, ואף מייצר זיהום של הסביבה על ידי הגעה אל מי התהום, הקרקע והצמחייה שמסביב. לעומת זאת, הדברת נמלים ירוקה מושתתת על חומרים שמופקים מצמחים ופרחים המתפרקים במהירות, ורמתם הרעילות שלהם נמוכה מאוד. כמו כן, מאחר שלא קיים חשש לפגיעה באנשים אין צורך להפסיק את שגרת החיים או לבצע פינוי של תכולת הבית, המשרד, העסק או המבנה הציבורי.

׳גדעון שומר הדברה ירוקה׳ בעל רשיון המשרד לאיכות הסביבה 821 מוזמנים ליצור קשר 050-5242352

דילוג לתוכן