מספר רישיון ההיתר מהמשרד לאיכות הסביבה 821

הדברה בג'ל – בטוחה, פשוטה ומוצלחת מאוד

הדברה בג'ל הינה שיטה חדשנית ומתקדמת בעלת מספר יתרונות מהותיים, שאנו בחברת גדעון שומר – הדברה ירוקה שמחים להעמיד לרשות לקוחותינו.

אז מהי הדברה בג‘ל?

ג'ל המשמש להדברה מבוסס על חומרים ידידותיים לסביבה, לבעלי חיים ולבני אדם, הרבה יותר מאשר החומרים הכימיים הרגילים. בהדברה בג'ל מזריקים נקודות זעירות של ג'ל באזורים מסוימים, כמו מאחורי המקרר, התנור, ליד ארונות וכדומה. ג'ל זה מורכב מחומרים שמושכים אליהם את המזיקים, שנקראים פרומונים, וכן מפיתיונות שרעילים למזיקים עצמם אך כאמור לא לבני אדם ולסביבה. מכאן נובעים מספר יתרונות חשובים:

  • מדובר בשיטה קלה מאוד ליישום שאינה פוגעת בשגרת יומם של דיירי הבית, עובדים או אנשים השוהים במתחם. לא צריך לפנות את הדיירים או פרטי רהוט ותכולה.
  • החומרים עצמם הינם בעלי רעילות נמוכה ובשל המבנה המיוחד של הג'ל הם אינם מתפזרים בחלל ועוברים באוויר, כמו במקרה של הדברה. על כן, שיטה זו מצוינת גם למקומות רגישים במיוחד, כמו מכשירים חשמליים, שקעים, אזורי מזון ומתקני שתייה.
  • הדברה בג'ל אינה פוגעת בקשישים, ילדים ונשים הרות, כך שניתן להשתמש בה בבטחה בבתי ספר, בתי אבות, אולמות אירועים וכל מתחם פרטי או ציבורי. אגב, היא גם אינה מסוכנת לחיות מחמד כמו כלבים וחתולים.
  • בניגוד לחומרים כימיים, הדברה בג'ל איננה פוגעת בסביבה שום צורה ואופן, שכן החומר אינו נישא באוויר, אינו מחלחל אל הקרקע או חודר למי התהום.

שירות מסור ותוצאות מובטחות

לאורך השנים סיפקנו שירותי הדברה לאלפי לקוחות בירושלים והסביבה, ואנו יודעים היטב כי גם ההדברה הירוקה וההדברה בג'ל בפרט מביאות לתוצאות מצוינות. יש להדגיש כי אנו משתמשים אך ורק בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, אשר עומדים בכל התקנים הישראליים. לפרטים נוספים והזמנות, פנו כבר עכשיו אל חברת גדעון שומר בטלפון שמספרו 050-5242352.

׳גדעון שומר הדברה ירוקה׳ בעל רשיון המשרד לאיכות הסביבה 821 מוזמנים ליצור קשר 050-5242352

דילוג לתוכן