מספר רישיון ההיתר מהמשרד לאיכות הסביבה 821

נמלים הם חרקים פולשניים שיכולים להוות מטרד לא נעים בחלל המטבח שלנו ובכל מיני פינות אחרות בבית ובגינה: בתוך שקעי חשמל, בארונות המטבח, במקלחת, בסדקים בתוך הקירות, מתחת לרצפות ועוד. השימוש באמצעים הנמכרים ברשתות הצרכנים הגדולות בעייתי ולא נותן מענה הולם משתי סיבות עיקריות: ראשית הריח הנורא שמשאירים התרסיסים הביתיים ותחושת הבחילה שהם מייצרים אצל בני הבית, ושנית, טווח ההשפעה שלהם נמוך וגם ההשפעה הגאוגרפית מוגבלת רק לאזור הריסוס.

טיפול בחלק יחסי של עדר הנמלים אינו פותר הבעיה והנטייה היום בקרב רוב בתי האב בישראל היא להזמין מדביר מקצועי ומוסמך, בעל רישיון בתוקף של המשרד לאיכות הסביבה, לבצע  פעולת הדברה נגד נמלים.

הדברת נמלים טבעית- ירוקה

הדברת נמלים טבעית תתחיל בסקירה של החלל או החצר בהן שוהות הנמלים. לאחר מכן יבוצע ריסוס יסודי בכל אותם מקומות, באמצעות חומרים ירוקים ויעילים שמיועדים להדברה של נמלים, מדובר בחומרים שלא מותירים ריח וניתן לחזור לשהות בחלל בטווח זמן של שעתיים, עד ארבע שעות, מרגע הריסוס. לאחר הריסוס תבוצע הדברה נקודתית באמצעות ג'ל פיתיון, באזורים בהן שורצות הנמלים ולא ניתנת אליהם גישה נוחה באמצעות ריסוס. הג'ל מכיל בתוכו פיתיון שהנמלים מובילות אותו לקן שנמצא עמוק בקיר או תחת הרצפה.

הדברת נמלים- המלצות

בבתים שיש בהם חצר או מרפסת חשוב לעשות הדברת נמלים גם מחוץ לכותלי הבית. בחצר ישנם מקומות מסתור רבים ותנאים אידיאלים למחייה שנמלים נוטות לשהות בהם. יש לבצע את ההדברה באמצעות פיזור של חומר גרגירי שאותו מניחים בפינות החלל, באדניות ובעציצים. את החומר הזה הנמלים מובילות לקן החבוי ושם המלכה וכל שאר הנתינים אוכלים את הגרגרים ונכחדים. מומלץ לחזור על פעולת ההדברה במקומות אלו אחת לשנה לפחות.

סובלים מבעיית נמלים?

גדעון שומר הדברה ירוקה מבצע הדברת נמלים בשיטות ידידותיות לסביבה, שמספקות מענה לטווח ארוך. גדעון שומר מבצע הדברת נמלים טבעית והדברה לשאר מזיקים, בתוך חלל הבית או בגינה על ידי שיטות חדשניות וירוקות ובהתאם לתקנים ולהנחיות של המשרד לאיכות הסביבה. התקשרו לשיחת ייעוץ או להזמנת הדברה בטלפון 050-5242352

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן